Friday, September 2, 2016

Trading Hounds Strategie

Windhondresies plaasvind elke dag van die week wat beteken ons kan geld maak uit dit alles die tyd saam met rasse algemeen 10:00-10:00, die stelsel kan gebruik word om enige skedule wat u mag hê ek jou selfs met 'n skakel na 'n outomatiese weddery bot so jy kan wins uit die ongelooflike stelsel maak, selfs wanneer jy weer uit of by die werk in teenstelling met talle ander stelsels, hoef jy nie in te sit groot om te wen klein die Bookies altyd wen. Waarskynlik omdat hulle net terug te neem verbintenis. Hierdie stelsel is gefokus op die uitleg verbintenis, so dit is julle wat altyd wen Lê een lokval beteken statisties ons om te wen 5 out of 6 keer hierdie stelsel het 'n fantastiese en goed uitgewerk herstel staking plan beteken selfs na 'n lang en onwaarskynlik streep van verliese, is winste steeds bereik Volg my instruksies en jy kan saam met my in die bou van die balans van 'n beperking wat heeltemal aan jou rekening wat jy kan die stelsel begin met 'n belang van net 10p en werk dit op en hou aan die gang om al hoe meer 'n hoë winste. Kry vir jou 'n aanlyn verbintenis rekening met Betfair of BetDaq of gelyk jou aanlyn rekening moet 'n ruil betting site wat eenvoudig beteken dit nodig om die vermoë te lê verbintenis op die wind honde aanvaar het nie. Ek gebruik Betfair en so sou ek hoogs beveel dit, veral met betrekking tot die volgende punt oorweeg om te koop die betbotpro van betbotpro Dit is wat ek gebruik en dit beteken eenvoudig jy kan dit stel gaan eerste ding in die oggend en laat die bot outomaties plaas jou verbintenis deur die dag. Eenvoudig gestel die kriteria om hierdie stelsel te ontmoet en laat dit vir jou geld verdien. Hier is die / herstel planne staking en vashou aan hulle is dit van kardinale belang wat jy gedissiplineerd bly met die stelsel. Die herstel planne is ontwerp om deurlopend verseker winste gemaak. Voer dit stiptelik uit. Die belangrikste element van die Greyhound Geld Maker staking plan is om te verseker dat ons kan konsekwent wins te maak, maar dat selfs wanneer verliese begin opduik, kan ons effektief te hanteer. Ek lê altyd geen spesifieke rede lokval 5., ek het dit net en vas met dit. Ek moedig u aan om dieselfde te doen, doen wat trap wat jy wil en altyd sit dit Dit beteken onmiddellik ons ​​wen meer kere as wat ons verloor en wat kan ons dikwels kry 'n lang wen strepe en selde enige verloor strepe. Na 'n oorwinning, is die spel nie verander. Jy kan dit verhoog gebaseer op die grootte van jou rekening balans, met verwysing na die tabel hieronder. Dit is die beste om te doen aan die begin van 'n nuwe dag. lê nooit kans hoër as 8/1 (9.0) So het die eerste deel van die herstelproses is ná 'n verlies, herstel 100 van die verlies in een verbintenis. Don t om in die koninkryk van die gevaar baie om 'n weddenskap te herstel, dit is net een keer gedoen en daar is voorsorgmaatreëls om balans wat ek sal kom op kort rekening. Die herstel spel moet ook die oorspronklike spel bedrag sluit sodat ons nog 'n wins te maak. 5.00. Die volgende spel moet 'n 1.00 wins wees. Natuurlik, jy t net staatmaak op hierdie feit. Daar is 'n volgende fase van die plan vir die herstel, maar dit is 'n goeie punt om die balans rekening moet jy vir die spel wat jy gebruik in te voer. Terwyl dié syfers nog lyk soos jy 'n hoë rekeningsaldo moet in staat wees om geld te maak dit is nie waar nie. Begin met 'n belang van 10p gemaak ek meer as 140 en beteken ek staking 35p. Jy kan sien deur hierdie voorbeeld hoe vinnig jou rekening so binne 'n paar maande sal styg sal jy maklik staking 'n paar pond en honderde ponde maak terwyl dit te doen. Die rekening nodig figuur word uitgewerk op grond van die ergste en mees onwaarskynlike uitkoms ten opsigte van ons verbintenis en so jy moet voldoen aan die reëls soos dit sal verseker dat jy nie baie geld verloor. Indien jy verloor twee verbintenis in 'n ry: Die volgende fase van die herstel proses berus op die feit dat ons massiewe wen strepe kan kry. Jy moet werk om die totale verlies gely het oor die 2-verlies volgorde wat jy het en deel dit deur 4. Toe spel hierdie bedrag met die doel om te wen 4 verbintenis in 'n ry. Wanneer jy dit gedoen het, terug te keer na die oorspronklike spel. Byvoorbeeld, jou 5.00. Jy spel 29.00. Verdeel 29 deur 4 1 Natuurlik ons ​​volgende uitgawe is as 'n verlore weddenskap opduik te midde van ons probeer om 4 agtereenvolgende oorwinnings te kry. Dit is ook versorg, wat jy moet wys hoe onwaarskynlik dit is nie net om in hierdie stadium te kry, maar om te verloor As jy 'n ander verlies ly terwyl gaan vir 4 agtereenvolgende oorwinnings, weer te bereken jou hele verlies. So met behulp van die voorbeeld hierbo, is ons op 'n verlies van 7,25. Ons eerste twee lê verloor sodat ons herstel 36,25 Het weer dieselfde, re-bereken die nuwe spel deur te deel deur 4 sodat in die voorbeeld van die nuwe spel sal wees t bekommerd wees as jou rekening blyk te wees val, sal dit verhaal word. As 'n beskerming, die tabel hieronder toon die maksimum wat jy toegelaat word om die spel wat gebaseer is op die balans rekening wat jy verlaat het, d. w.z, nadat jy jou verlies gedeel deur 4, moet jy die spel nie meer as die maksimum toegelate kyk. As dit die geval is, net die spel die maksimum volgens die tabel. Hou in gedagte, die in die tabel verwys rekening grootte is ná die verlies wat jy probeer om te herstel. Om terug te gaan na die loop voorbeeld wat ons het al met behulp van: Ons het begin deur die staking 36.25. Hierdie verlies begeer ons om die spel 9,06 (36,25 / 4) Ons rekening na die verlies is op: 363,75 Jy kan sien uit die tabel hierbo dat ons toegelaat word om die spel tot 144, wat ons tans nie naastenby. Dit is werklik 'n fantastiese herstel stelsel en as jy dit juis volg moet jy heel gemaklik maak baie geld. As jy op die punt waar die tabel hierbo nie toelaat dat jy die spel nodig het, die spel die maksimum dit toelaat mik vir 'n 4-wen volgorde. Na hierdie, kyk weer wat jou maksimum belang is en gaan vir nog 'n 4-oorwinning ry. Jy sal die verlies in no-time, terwyl die versekering van u nie gevaar vir meer as jy herstel het. Ek hoop dit is nog nie te verwarrend is en jy dit verstaan. Dit het duidelik 'n paar uit te werk, wat is, want dit duidelik werk Die herstelplan in opsomming: Kies jou begin die spel wat gebaseer is op jou rekening grootte Wanneer 'n verlies plaasvind, herstel 100 daarvan op 1 verbintenis plus die oorspronklike spel so 'n wins is steeds verdien by 'n 2de agtereenvolgende verlies, verdeel die verlies deur 4 en spel hierdie Sodra jy 4 verbintenis in 'n ry gewen het, terugkeer na die oorspronklike spel As 'n ander verlies gely gedurende hierdie, weer verdeel die algehele verlies deur 4 en probeer weer vir 4 agtereenvolgende oorwinnings Herhaal hierdie proses totdat 4 agtereenvolgende oorwinnings behaal is. Aandag te gee aan die maksimum staking tafel toe om dit te doen en nooit gaan oor wat jou rekening grootte laat As die maksimum belang is nie genoeg nie, wed dit vir 4 agtereenvolgende oorwinnings, dan voortgaan om die maksimum toegelate as jou rekening styg weer wed Hierdie stelsel werk die beste wanneer jy kan wees op jou rekenaar vir 'n paar uur, sodat jy verbintenis kan plaas op elke ras afhanklik van die vorige wedren se uitslag. Dit sou nog steeds werk indien jy dit eenvoudig te plaas die nodige verbintenis elke keer as jy by jou rekenaar kom, sou dit net eenvoudig langer neem om die hoë winste te bereik. Ek gebruik die betbotpro soos uiteengesit in die inleiding. Dit laat die verbintenis te plaas as ek nie rond. As 2-verliese in 'n ry opkom, die bot weer begin van die oorspronklike spel en ek gaan vir die 4-oorwinnings in 'n ry as ek kan wees op my rekenaar. Nooit lê 'n hond met kans van meer as 8/1 (9.0) Hou by die reëls van die herstelplan en jy sal verdien baie geld in no-time 'n Paar mense het my onlangs gevra of ek enige wenke oor handel die kan gee wind honde. Daar is talle brokkies besaai regdeur hierdie blog, maar ek het gedink ek d 'n aparte, toegewyde post om al die stukkies versamel doen. Dit sal lesers te red van treil deur al die poste en kommentaar (Wat bedoel jy jy hawe t lees hulle almal). Soos enige mark wat jy kan handel oor die uitruil, is daar geen plaasvervanger vir die plaas van die ure in, kyk hoe die markte op te tree en oefen, oefen, oefen. Ek eerlik kan nie vertel hoe ek die wind honde handel soos dit geword het, na die lees van duisende rasse oor die maande, byna instinktief. 'N instink wat nog gaan mis by tye. My styl, as ek dit so kan noem, is afhanklik van die mark, die likiditeit en my gemoed. Ek m ook voortdurend besig om nuwe dinge, waarvan baie Don t afkom. Maar vir die doeleindes van hierdie oefening, sal ek 'n lys van 'n paar punte wat jy moet bewus wees van wat sal hopelik help om die wind honde handel. Sommige is voor die hand liggend ek dink en kan neerbuigend lyk. Dit is nie my bedoeling. Ek m eenvoudig insluiting daarvan vir volledigheid. So, hier is hulle, in geen spesifieke volgorde. 1. Soos met enige mark, Moet nie met meer geld as die mark kan ondersteun. Dit is maklik om raak ooreenstem, maar jy kan nooit in staat wees om weer uit te handel. Jy sal in werking tree om uit te handel met 'n groot rooi, of nog erger, laat die handel staan ​​as 'n weddenskap. 2. Die windhond markte wissel baie in likiditeit gedurende die dag, veral wanneer ander groot sportbyeenkomste op soos perdewedrenne of groot sokkerwedstryde. Beplan jou dag, en jou spel grootte, dienooreenkomstig. Die oggend kaart, 11:00-14:00 is 'n goeie tyd, soos na die middag perderesies kaart afwerkings. Die aand kaart kan wees onpeilbaar en baie keer is dit nie die moeite werd, al is geld gemaak kan word as jy geduldig is. 3. Behalwe in baie vloeibare markte, soos die Sky TV-vergaderings, nie die mark te gou te gaan. Twee minute voor die af is gou genoeg nie. Selfs dan, moet jy dalk om te wag totdat die laaste minuut. Dit is wanneer al die geld begin om te kom. 4. Oor die algemeen, die tyd te hou is goed, maar soms rasse spring 'n paar sekondes vroeg. Om dit te verminder, maak seker dat jou rekenaar klok gesinchroniseer om 'n atoomhorlosie via een van die vele tyd bedieners op die Internet. Jy moet in staat wees om dit te doen deur middel van jou bedryfstelsels tyd instellings. Ook. 5. Maak seker dat jy luister na William Hill radio. Dit bied bykomende waarskuwing wanneer die wedren is oor te gaan. 'N Woord van waarskuwing. Sommige van hulle kommentators is beter as ander, so ken watter jy versigtig af moet wees. Ook, sorg tydens die besige aand kaarte waar hulle af kan smoor na 'n ander renbaan wat Betfair isn t bedekking. Dit is baie maklik verward oor wat ras hulle praat te kry. 6. Terwyl hy op die onderwerp van William Hill radio, aandag te gee aan wat hulle sê oor die ras. Sommige van hulle kommentators regtig weet hulle goed. Dit wouldn t die eerste keer dat ek het gesien 'n hond skielik direk verkort nadat dit gestort op William Hill wees. 7. Net soos die perd markte, die kans inspeksiepunte waar die interval veranderinge punte van weerstand kan sien ontwikkel. Die mees prominente van hierdie in die hond markte is 4.00. Persoonlik, ek m versigtig handel rondom hierdie vlak. Dit lyk asof ek altyd om dit te muck up. Daar is swakker weerstand punte op 3,00 en 6,00. 8. Wees op die uitkyk vir 'n spring naaswenner. Jy sal dikwels kom oor 'n hond wie se prys is vinnig weerkaats tussen punte. Hierdie punte kan dikwels 'n gaping van 5-10 bosluise. Die Bouncing kan laaste vir 10-20 sekondes, maar jy kan maak 'n mooi bedrag net te kliek op beide kante van die leer sonder om te wag vir enigeen wat ooreenstem. As jy dit kan regkry om te doen wat 'n paar keer voor dit tot stilstand kom, sal jy in die lag. 9. Wees versigtig vir die leiding van die lading. Met ander woorde, as jy gaan om te gaan na die voorkant van die mark, maak seker daar is geld agter jou leen ondersteuning. Dit wouldn t die eerste keer dat ek vyf al die geld gesien agter my skielik verdwyn sodra my aanvanklike posisie is gekoppel wees. Veroordeel hard uit diegene te kry. 10. In 'n sakke ras, kyk uit vir 'n baie kort gunsteling, veral as daardie hond is kom in die aanloop tot die wedren. Jy kan lekker wins te maak op hulle as hulle kom in. Maar dikwels, veral teen die einde van die sessie, groot bedrae geld sal in kom en die prys wat deur 10-20 bosluise, vee al voor dit, insluitend jou rug spel, met min of geen tyd om uit te klim sonder Redding vir 'n aansienlike treffer. 11. In 'n of ras, daar is byna altyd 'n kort geprys gunsteling. Hierdie is geneig om nie geneig is tot skielike, grootskaalse terugskrywings te wees. Dit is nie te sê dat hulle nie t gebeur nie, maar in my ervaring is dit doesn t gebeur oral in die buurt so veel in 'n oop rasse. 12. In teenstelling met die perd wen markte, die hond markte spring as gevolg van 'n gebrek aan likiditeit. Dit plaas baie mense af. Ek d sê, leer om daarvan gebruik te maak. Bestudeer die markte, maak gebruik van die vele leemtes wat daar. Voordat jy dit weet, sal jy jouself gereeld optel 5, 10, 20 regmerkie ambagte. 13. Al die geld, wat daar is daarvan, is geneig om te konsentreer op die 1ste en 2de gunstelinge. Dit is waar ek oorwegend my handel ply. Daar is geld te maak op die langer kans honde. Jy moet dalk kleiner aandeel groottes gebruik om ontslae te pas, maar moet jy 'n paar ordentlike beweging daar te sien. 14. Don t bang wees vir die neem van 'n groot hoeveelheid, veral as dit nie ondersteun word. Dit geld sal daar sit vir 'n rukkie dan verdwyn. Dit is hoekom ek sê wees versigtig vir die gebruik van net WOM in jou handel. In hierdie geval sou die WOM dui jy die handel aan die ander kant van die mark te betree, maar in werklikheid, moet jy dit teenstaan. As jy nie gemaklik om dit te doen dan laat dit alleen. 15. Ek ve lees in die verlede dat as gevolg van die gebrek aan likiditeit in die windhond markte, sal jy sukkel om tendense. Absolute nonsens. Tendense is daar. Dit gebeur in elke ras. Dit is net dat hulle voorkom oor korter tye. 'N Rukkie gelede het ek gepos 'n paar voorbeelde van grafieke toon dat feit. Ek gebruik grafieke al die tyd. 16. Omdat die geld kom so laat in die mark, en selfs al is jy vaardig is in die monitering van die af tyd, sal jy gevang. Of jy weer gevang met 'n rug of 'n leek in die mark, met verloop van tyd, die resultate van hierdie ongelukke sal selfs uit. Wat is belangrik is dat jy genoeg links in jou bank om voort te gaan in die tussentyd. So don t gaan staking jou hele bank op die honde. Jy weet net dit sal eindig in trane. 17. Met meer as 50 wedstryde per dag, soms nader 100, het jy nie nodig om baie geld te verdien per wedloop om 'n ordentlike inkomste te maak. Ek gereeld getref 0.50 / ras kan vinnig optel oor 'n maand na 'n lekker mooi bedrag, so moenie gulsig wees. OK, wat min baie is genoeg te wees om met. As ek dink aan enige ander, sal Ek hulle by die onderkant van die lys, sodat jy sal in staat wees om dit weer te vind as jy wil. Weereens egter die beste raad wat ek kan gee is om die markte te kyk - daar is baie om van te kies elke dag - en oefen, oefen, oefen. Geplaas deur Alistair Hamilton Hoe om handel te dryf Hounds Almal wil maklike geld, reg Blykbaar nie. Weet wat om te kyk na en wat om te vertrou is dikwels die moeilike deel, terwyl jy kyk 'n verbintenis mark. Hounds markte is soortgelyk aan perdewedrenne in sommige maniere, met 'n paar groot verskille. Net onlangs op televisie dekking het gegaan deur 'n paar veranderinge vir die windhond markte, wat beteken dat daar is 'n bietjie meer belangstelling. En geld met meer geld word gekoppel aan die rasse daar is altyd gaan 'n paar bygevoeg geleentheid wees. Na 'n blik op die skedules op die wedrenne post sal jou help om te vind die beste manier om handel te dryf. Ek her nog nie so skaalbare as die perdewedrenne. Op 'n meer positiewe noot, daar is byna twee keer die bedrag van wind honde rasse elke dag. In ieder geval, vir 'n paar quid n ras kan maklik geld Nader die markte soos hierdie sal toelaat dat jy dieselfde doen, maar maak seker jy vashou aan die kriteria Hoe om handel te dryf Hounds Op Betfair Video Vir enigiemand wat vir die 2,23 op elke bereik hond (voor die aanvang) is daar twee verbintenis vergelyk met elke-ander. Kyk na die pas verbintenis op die regterkant van die beeld. Wins minus passief 2.24 spel minus Backers spel 2.23 (daar is 'n pennie verskil na gelang van die sagteware kan nie skep 'n presies selfs uitkoms, as gevolg van inkremente die kans.) Daar is ook 'n langer verduideliking oor hoe Betfair handel werk hier terug die guns:


No comments:

Post a Comment