Friday, September 2, 2016

Forex Gap Trading Ea

GAP handel doshur: Ek het geskryf 'n gaping handelaar op VF pls laat my weet as daar enige verbetering kan ons saam Baie dankie vir die antwoord en dankie te maak vir die insluiting van jou robot (ignoreer my kommentaar op die bladsy wat jy my die gestuur vir - ek was verwarrend jou EA met 'n ander een) Ek het jou robot op GBPUSD H1 vir 'n tydperk van 6 maande en dit het net twee ambagte, met 'n massiewe onttrekking van 5800 en 'n groot wins van sowat 5900 nie baie goed as die onttrekking eerste Maak nie saak hoe kom Ek die imiput parameters verander ek net twee ambagte. 1) Is Gap Range die maksimum of minimum gaping Ek het met die hand goeie resultate van enige grootte gaping het. Ek verander die GapRange tot 50 en nog steeds net het twee ambagte. Ek sal probeer en sluit die foto's maar ek kan t lyk ook die grafiek sluit. 2) Waarom noem jy dit SL / tp faktor - is dié SL / tp waardes in pitte Sal jou EA sê of my makelaar is 4 of 5 desimale plekke 3) Hoe jou EA weet wanneer die laaste handel geëindig op Vrydag en die eerste blok begin op Sondag Maak jou EA lees my grafiek tyd of rekenaar keer as ek m tans GMT 1 hier in die Verenigde Koninkryk. My makelaar is GMT 2. Baie dankie vir die antwoord en dankie vir die insluiting van jou robot (ignoreer my kommentaar op die bladsy wat jy my gestuur het om die vir - ek is verwarrend jou EA met 'n ander een) Ek het jou robot op GBPUSD H1 vir 'n tydperk van 6 maande en dit het net twee ambagte, met 'n massiewe onttrekking van 5800 en 'n groot wins van sowat 5900 nie baie goed as die onttrekking kom eerste Maak nie saak hoe ek die imiput parameters verander ek twee ambagte kry net. 1) Is Gap Range die maksimum of minimum gaping Ek het met die hand goeie resultate van enige grootte gaping het. Ek verander die GapRange tot 50 en nog steeds net het twee ambagte. Ek sal probeer en sluit die foto's maar ek kan t lyk ook die grafiek sluit. 2) Waarom noem jy dit SL / tp faktor - is dié SL / tp waardes in pitte Sal jou EA sê of my makelaar is 4 of 5 desimale plekke 3) Hoe jou EA weet wanneer die laaste handel geëindig op Vrydag en die eerste blok begin op Sondag Maak jou EA lees my grafiek tyd of rekenaar keer as ek m tans GMT 1 hier in die Verenigde Koninkryk. My makelaar is GMT 2. 1. Die gaping is in Pip grootte 2. TP en SL faktor is die gebruik van ATR om dit te bereken as jy insette 1, dit gelyk aan 1 X ATR waarde 3. my makelaar is is Alpari Verenigde Koninkryk, 5 syfers GreatYves Die snaakse ding is, is daar geen gaping in forex. Net mees Makelaars wat laat oop. As jy terugkyk na die afgelope 10 weke GBPUSD op 'n daaglikse skedule, by die verskil tussen Vrydag naby en Sondagaand oop sal jy 'n gaping sien, soms net 1 of minder pitte, soms 30 of meer. Gebruik jou kruis hare, kyk hoeveel pitte wat jy kan maak in die teenoorgestelde rigting van die gaping (werk op SL 100, TP 40 of meer), voor jou staan ​​uit. As die gaping is op, verkoop omgekeerd. GreatYves: Die funny ding is, is daar geen gaping in forex. Net mees Makelaars wat laat oop. daar is 'n gaping tussen Vrydag en Sondag 1. Die gaping is in Pip grootte 2. TP en SL faktor is die gebruik van ATR om dit te bereken as jy insette 1, dit gelyk aan 1 X ATR waarde 3. my makelaar is is Alpari Verenigde Koninkryk, 5 syfers Dankie vir die info, maar ek sou 'n bietjie meer duidelikheid oor hoe ek ATR waardes kan omskep om waardes neut waardeer. Sou dit nie moontlik wees om SL TP spesifiseer in pitte insted van ATR Ek het 'n Strat toets van 1 September - 16 Oktober en die volgende insette: - 1) Ek insette risiko van 0,1 nog die resultate het getoon alle ambagte geneem met baie 0.32. Kan risiko verander word na baie waarde 2) Dit het ook op middel van die week handel, nie net Sondag ambagte. 3) Dit gemis bv 'n handelsmerk op 5 Oktober, met 'n 18 pit gaping (insette gaping 2). 5) Al die verlies van ambagte was KOOP ambagte wat die verkeerde pad gegaan. Alle VERKOOP ambagte het in die regte rigting maw teenoor die gaping rigting. 6) Hoe besluit watter rigting om te gaan in Gap handel moet wees in die oopposite rigting om die gaping, nog 'n paar ambagte het in dieselfde rigting. Maar, as ons kan uitvind waarom al die verkeerde ambagte was Koop ambagte, miskien teenoorgestelde handel om die gaping rigting isnt so belangrik. Toe ek het die Strat TEst opver 7 maande, die resultate was - 1888, Soos dit nou is, ATR faktor is nie baie nuttig vir my, as ek t kan kwantifiseer wat die SL TP sal wees in pitte. Sou dit moontlik wees om SL TP verander na 'n pitte waarde sou ek jou kommentaar en voorstelle asseblief verwelkom. 1. Die gaping is in Pip grootte 2. TP en SL faktor is die gebruik van ATR om dit te bereken as jy insette 1, dit gelyk aan 1 X ATR waarde is 3. my makelaar is Alpari Verenigde Koninkryk, 5 syfers Dankie vir die info, maar ek sou 'n bietjie meer duidelikheid oor hoe ek ATR waardes kan omskep om waardes neut waardeer. Sou dit nie moontlik wees om SL TP spesifiseer in pitte insted van ATR Ek het 'n Strat toets van 1 September - 16 Oktober en die volgende insette: - 1) Ek insette risiko van 0,1 nog die resultate het getoon alle ambagte geneem met baie 0.32. Kan risiko verander word na baie waarde 2) Dit het ook op middel van die week handel, nie net Sondag ambagte. 3) Dit gemis bv 'n handelsmerk op 5 Oktober, met 'n 18 pit gaping (insette gaping 2). 5) Al die verlies van ambagte was KOOP ambagte wat die verkeerde pad gegaan. Alle VERKOOP ambagte het in die regte rigting maw teenoor die gaping rigting. 6) Hoe besluit watter rigting om te gaan in Gap handel moet wees in die oopposite rigting om die gaping, nog 'n paar ambagte het in dieselfde rigting. Maar, as ons kan uitvind waarom al die verkeerde ambagte was Koop ambagte, miskien teenoorgestelde handel om die gaping rigting isnt so belangrik. Toe ek het die Strat TEst opver 7 maande, die resultate was - 1888, Soos dit nou is, ATR faktor is nie baie nuttig vir my, as ek t kan kwantifiseer wat die SL TP sal wees in pitte. Sou dit moontlik wees om SL TP verander na 'n pitte waarde sou ek jou kommentaar en voorstelle asseblief verwelkom. My kode is maklik om te verander. Net 'n programmeerder om dit te doen vir jou. Dit EA is die gebruik van posisie sizing geldbestuur. Risiko beteken die gebruik van hoeveel persent van jou kapitaal. Forex Gap Strategie Forex Gap Strategie se ope prys. Die gaping self neem sy oorsprong in die feit dat die interbank valuta mark gaan voort om te reageer op die fundamentele nuus gedurende die naweek, die opening op Maandag op die vlak van die mees likiditeit. Die aangebied strategie is gebaseer op die aanname dat die gaping is 'n gevolg van spekulasie en die oortollige wisselvalligheid, moet dus 'n posisie in die teenoorgestelde rigting waarskynlik winsgewend te word na 'n paar dae. Kenmerke Gereelde handel met duidelike reëls. Geen keerverlies jag of voortydige treffers. Statisties bewys wins. Jy moet posisie op die week se begin oopmaak en sluit dit reg voor die einde. Hoe om handel te dryf Kies 'n geldeenheid paar met 'n relatief hoë vlak van wisselvalligheid. Ek beveel GBP / JPY, aangesien dit die beste resultate tydens my toetse het getoon. Maar ander JPY gebaseer pare moet ook werk. By the way, dit is 'n goeie strategie om te gebruik op al die groot munt pare terselfdertyd. Wanneer 'n nuwe week begin kyk of daar 'n gaping. 'N gaping moet ten minste 5 keer die gemiddelde verspreiding vir dié span wees. Andersins kan dit t word beskou as 'n ware sein. As Maandag se (of vroeg Saterdag as jy handel dryf uit Oseanië of Oos-Asië) die gaping is negatief en moet jy 'n Lang posisie oop te maak. As Maandag se noue die gaping is positief en jy moet 'n kort posisie oop te maak. Don t aanbeveel in hierdie strategie). Reg voor die einde van die week handel sessie (bv 5 minute voor die einde) wat jy nodig het om die posisie te sluit. Voorbeeld Jy kan GBP / JPY paar nie so sleg sien. Waarskuwing Gebruik hierdie strategie op jou eie risiko. EarnForex kan s nie aanbeveel om hierdie strategie op die regte rekening te gebruik sonder om dit te toets op demo eerste. Bespreking: Het jy enige voorstelle of vrae in verband met hierdie strategie Jy kan altyd bespreek Forex Gap Strategie met die mede-Forex-handelaars op die handel stelsels en strategieë forum. Forex Gap Hoe om wins uit Weekend Forex gapings Weekend Forex gaping is een van die mees omvattende en winsgewende setups om handel te dryf in die Forex markte, met die meeste gapings tipies gevul binne 24-48 uur van die Maandag. Neem 'n blik op die 5 minuut grafiek van euro hieronder en let op hoe die 50 pit gaping op die Maandag oop is gevul binne die volgende 12 uur. Ratse kort termyn handelaars vervaag hierdie gaping beweeg met 'n hoë wen persentasies. Euro Weekend Forex Gap Down Forex Gap: Euro Weekend Forex Gap Dit is belangrik om wyd stop verlies bestellings gebruik wanneer die handel Forex gapings as daar 'n beduidende negatiewe uitstappie kan wees voordat die gaping sluit, wel nie almal gapings gevul word. Posisie grootte moet dienooreenkomstig verminder word tot die wyer uitgang punt te akkommodeer. Stop verliese moet aanpasbaar onlangse markonbestendigheid (hoër wisselvalligheid wyer punte) wees. Jy kan wisselvalligheid in die Forex markte met behulp van die ATR (Gemiddelde Ware Range) aanwyser meet. Onthou die strenger jou stop, hoe meer waarskynlik is dit dat jy sal gestop word. Dit is moontlik om jou te wen persentasie op die Weekend Gap speel met behulp van winsneming teikens op persentasies van 'n gaping gesluit verhoog. Sommige handelaars sal die helfte van hul posisie op 50 sluiting van 'n gaping met die res van die posisie Gunning vir 'n volle gaping te sluit. Wanneer die handel Weekend Gapings dit is belangrik om aandag te skenk aan bod / aanbod versprei wat wyd in die Sondagaand opening kan wees. Slegs die mees likiede geldeenhede moet in ag geneem word wanneer die handel naweek gapings: EUR / USD, GBP / USD en USD / JPY ens Die naweek Forex gaping is net een robuuste handel opstel van vele wat ons handel op die Forex Trading Pips Seine Program kliek hier vir meer inligting oor ons gratis Forex Seine Program leer


No comments:

Post a Comment