Sunday, September 4, 2016

Forex Lite

Forex On The Go, die nommer 1 gelys Forex aansoek op die iPhone, sodat full-funksie MT4 handel deur middel van 'n slanke mobiele new koppelvlak, is nou beskikbaar op die Android-platform. Ons gewilde en vrye mobiele Forex gereedskap vereis nie dat jy aanteken of skep 'n rekening. Eenvoudig die App aflaai en jy het direkte toegang tot die markte Standard kenmerke sluit in: - Real-time interaktiewe geldeenheid kaarte - Live ekonomiese nuus kalender - Real-time mark prys oorsig - Fibonacci retracement Sakrekenaar - Pivot Point Sakrekenaar - Wins Sakrekenaar Benewens die-no-aanmelding nodig Standard funksies, ons program bied toegang tot die mees gevorderde mobiele MT4 handel stelsel beskikbaar. In teenstelling met ander omslagtig en stadig oplossings, met Forex On The Go kan jy monitor en plaas live ambagte op jou MT4 rekening vinnig en maklik deur ons pragtige mobiele koppelvlak wat spesifiek ontwerp is vir smart phones. MT4 Trading Kenmerke sluit in: - Trading van 'n real-time live bosluis grafiek - Gebruik al simbole deur jou makelaar - Plaas Koop en verkoop bestellings - Plaas hangende bestellings - Stel keerverlies en Take-Wins - Maak en verander bestaande Bestellings - View Real Time Wins / Verlies van Live ambagte - View verlede - En nog baie meer. Ons MT4 Trading funksie is 'n premie funksie wat beskikbaar is heeltemal gratis deur die skep van 'n nuwe forex rekening (of deur die oordrag van 'n bestaande rekening) om een ​​van ons verband makelaars is. Die MT4 handel funksionaliteit is alternatiewelik beskikbaar deur die betaling van 'n maandelikse subskripsiefooi, en is geskik vir byna al MT4 makelaar rekeninge. Gratis Demo Rekeninge: Laai ons jeug nou, en jy kan kry 'n gratis en direkte demo rekening om te probeer om die MT4 handel funksies eerstehandse. Premium App: Forex On The Go Premium bied 'n advertensie-vry koppelvlak en sluit prioriteit ondersteuning. Hierdie inligting is beskikbaar vir die aankoop, maar is dit slegs bedoel vir professionele handel. Ons beveel aan dat voor die aankoop van die Premium artikels wat jy aflaai en probeer om die gratis Forex On The Go Lite app. NOTA: Ons premie inligting is nog nie beskikbaar vir die aankoop. Gebruikers van ons gratis Lite aansoek sal 'n kennisgewing ontvang wanneer die premie app word algemeen beskikbaar. Disclaimer: Trading Forex kan uiters riskant wees, deur gebruik en / of aflaai van hierdie sagteware wat jy erken dat jy ten volle gelees het en ons End User License Agreement en Risiko-Openbaringsverklaring beskikbaar by ForexOnTheGo verstaan ​​en dat jy instem tot die daarin aangegewe terme. FDM (makelaar) en Forex On The Go kan vergoed word vir hul dienste deur middel van die verspreiding tussen die bod pryse / vra. MT4 is 'n produk van MetaQuotes Software Corp. Forex On The Go, 1 iPhone, MT4, Android. Mobile Forex,. : - - Live - - - Pivot Point Sakrekenaar - -, MT4. , Forex On The Go MT4,. MT4: - - - - - keerverlies Take-Wins - - / - -. MT4, (). MT4, MT4. :, -, MT4. App: Forex On The Go Premium,. ,,. ,. :. Lite,. :, /, ForexOnTheGo,,. FDM () Forex On The Go /. MT4 MetaQuotes Software Corp. versigtigheid. LiteForex het 'n beleid te beperk 'n handelaar se wins op nuusgebeure en gaping openinge. Hierdie reël is tans gelys as item 6.8 hier. September 17, 2013: Daar is nou 4 BBV Handelaars Hof skuldigbevinding aan verkragting teen LiteForex. Die BBV oorweeg nou LiteForex om 'n bedrogspul te wees. LiteForex is swartlys. Die BBV beveel TEEN die opening van rekeninge met LiteForex. As jy 'n rekening met LiteForex, raai ons jou van jou geld so gou as moontlik terug te trek. Ander webwerwe van hierdie maatskappy sluit LiteForex Versoek Image Update Open - 0 Nie Skuldig - 0 Skuldig - 4 BBV Review modereringspan, VSA Ons het geen ondervinding met hierdie makelaar. As jy dit gebruik, kan jy asseblief jou resensie te dien hierbo. Mohammed Danial, Maleisië, Maleisië Hallo en goeie dag. Ek het die handel met hulle vir die afgelope 3 maande en sien my wins pitte kry les en minder en handel en naby hom op die 6/6 / 16-9 / 06/2016 Ek het uit my rekening byna 1400usd toe ek as hulle hulle sê hulle kan my nie help N Ek moet my rekening hoe ek my rekening te beskerm te beskerm wanneer sy net my doen wat handel dryf as ver ek weet LITEFOREX iS VOL bedrogspul EN wANNEER sy wins DIE NEEM dit en maak dit 'n verlore ek net navraag gedoen met hierdie ouens, en het 'n vinnige oproep van Rusland, het sy my gevra of ek Spaanse gepraat. hah, Weet nie of sy klink Russiese maar wie weet, ek het haar gevra of sy in Mexiko en sy het gesê ja. hah weer, didnt sy genoeg Engels om die transaksie te sluit ken, iemand my bel volgende week, sal werk, maar klink nie die geval 'n goeie Aleks, Bangkok, Thailand Ek ve wat handel met liteforex tydens laaste 3 jaar. Diens is excele t, uitvoering daarvan is minder as 1 sekonde. Dit is beter om hul vrye VPN gebruik (as jy Lite punte in hul cop klub) Ek regtig soos hul analytics thru het 'n aansoek om dit, probeer om dit werklik nuttig. Btw die verander hul ooreenkoms en daar is nie so 'n punt 6.8 Ek dink dit omdat die stapel gestuur ECN rekeninge en het nuwe LP, lyk hulle bied saamgevoeg likiditeit oorsaak iewers versprei is regtig laag. Ek wil onttrekking al my geld. Jann Hehl, my rekening bestuurder het my en my bied 'n ruil-vrye rekening sonder enige beperking, toe ek my geld onttrek nie. Omdat hy weet dat ek die meeste verhandel EURTRY lank vir dae en weke. So ek weet nie onttrek en verhandel vir 'n paar maande. Ek het groot winste en dan Liteforex gesluit my rekening, gee dan my aanvanklike deposito terug en staal al my wins. Hulle het geskryf: Geagte meneer, het die sekuriteit departement van LiteForex die ondersoek afgehandel. Ons jy spyt te laat weet dat ons counteragent jou aktiwiteit het erken as gemik op die verkryging van van onwettige risikovrye wins deur die verskansing van swap vry posisies in LiteForex met 'n ander makelaar en het onderskeidelik al jou handel resultate gekanselleer. . Ja ek verskans sekere posisies, niemand vir my sê dit is verbode. Waar hierdie ek het hulle bly staan, kan hulle ruil hef vir die periode sedert dit omruil-vrye, maar om alle ambagte te kanselleer nie ok. Hulle is groot scammer. Geagte Gabriel Urse, Laat my verduidelik vir jou dat die oordrag van fondse kan uitgebrei word deur Maatskappy vir die tydperk tot 14 werksdae in uitsonderlike gevalle vereis verifikasie van die nakoming van die saak en nie-handelsbedrywighede wat deur kliënte met die terme en voorwaardes van die ooreenkoms oor die stelsel van aanhaling en orde van bedryfsaktiwiteite en hierdie ooreenkoms. Oor jou versoek ons ​​bestuurders doen die beste om te voltooi dit meer vinnig so wees asseblief so vriendelik om te wag. Jy sal jou geld binnekort kry. Dankie vir begrip en samewerking. - Beste wense, Mikhail Vasilyev Finansiële Departement LiteForex Investments Limited 2015/05/12 1Star Chat verwysingsnommer: 95627 --------------------------- ---------------------------------- 2015/05/13 08:26:18 Sergey Poturay: Welkom by kliëntediens-afdeling . My naam is Sergey Poturay. Laat my asb 'n oomblik om jou versoek te hersien. 2015/05/13 08:26:21 Sergey Poturay: Mag ek van diens 2015/05/13 08:29:12 Gabriel Urse: Hoe ca jy kommentaar lewer oor wat verwys 2015/05/13 08:29:27 Gabriel Urse: wat die 6,8 klousule doen beteken 2015/05/13 08:29:41 Gabriel Urse: forexpeacearmy / openbare / resensie / liteforex 2015/05/13 08:30:02 Sergey Poturay: Ons het nie kommentaar lewer enige skakels 2015/05/13 08:30:07 Gabriel Urse: Ek wil graag 'n IB van liteforex geword en ek wil weet alles 2015/05/13 08:30:15 Gabriel Urse: waarom jy nie kommentaar lewer 2015/05/13 08:30:16 Sergey Poturay: ons het ons verteenwoordiger op die internet-forums. Hy gaan die gewildste forums en gee antwoorde op die vrae of beskuldigings op die forums. Maar as jy konkrete beskuldiging, kan ons antwoord op die beton beskuldiging. 2015/05/13 08:30:34 Gabriel Urse: Ek is reeds daar 2015/05/13 08:30:37 Gabriel Urse: Gabriel urse 2015/05/13 08:30:48 Sergey Poturay: Omdat dit nie werk van kliënte-afdeling. 2015/05/13 08:30:56 Gabriel Urse: Ek het gepos dat jy my nie die geld wat ek versoek doen gee en ek intitled te 2015/05/13 08:31:13 Gabriel Urse: Ek het 'n onttrekking versoek op 7 Mei 2015/05/13 08:31:21 Gabriel Urse: en nie goedgekeur 2015/05/13 08:31:46 Sergey Poturay: Jy het onttrekking net 3 dae gelede 2015/05/13 08:32:07 Sergey Poturay: onttrekking versoeke word verwerk deur die finansiële departement hand gedurende werksure. Alle onttrekking versoeke geprosesseer in volgorde van algemene terme in 1-4 uur, as ons het 'n baie onttrekking versoek dit kan tot 'n paar dae. Almal van hulle is uitgevoer in die volgorde van sy beurt. 2015/05/13 08:32:19 Gabriel Urse: 7,8..11.12.13 nou, daar is 4 werksdae 2015/05/13 08:32:51 Sergey Poturay: Ons het vir julle laat weet dat daar 'n kort vertraging in aanvraag verwerking sodra hierdie saak sal opgelos sal jy beslis jou fondse. Ons vra om verskoning vir wat veroorsaak ongerief, wees asseblief so vriendelik om te wag. 2015/05/13 08:33:03 Gabriel Urse: jy my bullshit met hierdie verduideliking 2015/05/13 08:34:25 Gabriel Urse: wanneer is my versoek van onttrekking goedgekeur 2015/05/13 08:34:33 Gabriel Urse: die tyd en datum 2015/05/13 08:35:00 Sergey Poturay: Ongelukkig kan ek t weet presiese tyd, ek dink gedurende hierdie week. 2015/05/13 08:35:09 Gabriel Urse: ha, ha, ha 2015/05/13 08:35:26 Gabriel Urse: jy oorweeg hierdie antwoord professionele 2015/05/13 08:36:41 Sergey Poturay: Ek is nie in staat om vinniger jou versoek omdat ek nie van finansiële afdeling. 2015/05/13 08:37:02 Sergey Poturay: En ek kan nie help as jy nie wil hê dat meer te wag 'n bietjie. 2015/05/13 08:37:21 Gabriel Urse: wat 'n bietjie meer beteken 2015/05/13 08:37:42 Gabriel Urse: beskou jy as jou redes professionele 2015/05/13 08:38:10 Sergey Poturay: Daar is baie versoeke vir onttrekking nou. Ons spesialiste hul bes doen, hoop, jou geld sal binnekort onttrek, asseblief, wag jou beurt. 2015/05/13 08:38:59 Gabriel Urse: my beurt, wat het ons hier, 'n Ponzi-skema wanneer jy gaan na die bank om geld te trek hulle jou vertel om jou beurt 2015/05/13 08:40:44 Sergey wag Poturay: Gewoonlik die onttrekking versoeke word verwerk in 3 werksdae. Nou is dit kan neem meer tyd, is dit tydelik. Asseblief, wees seker dat binnekort sal al onttrekking bedrywighede in gewone verwerk vir ons maatskappy en gerieflik vir ons kliënte weg. 2015/05/13 08:41:11 Gabriel Urse: gerieflik vir jou maatskappy dalk nie vir die kliënte 2015/05/13 08:42:51 Gabriel Urse: wat klousule 6.8 beteken 2015/05/13 08:43:50 Sergey Poturay: Hierdie punt reeds was verwyder uit termyn van gebruik. 2015/05/13 08:44:06 Gabriel Urse: dit is hoekom ek t Kon vind dit 2015/05/13 08:44:50 Gabriel Urse: ok, laat my weet wanneer ek die geld Disclaimer en Risiko Waarskuwing ontvang. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Hoekom doen mense van regoor die wêreld handel Forex elke dag Omdat Forex beteken gerieflik, toeganklik, veilig, en stabiele wins. Toeganklik. Al wat jy nodig het vir handel Forex is toegang tot die Internet. Open 'n handel rekening nou en die eenvoud van die maak van geld in die Forex mark te evalueer. Registrasie vind op net 1 minuut. Die bedrag van jou inkomste is nie beperk. Forex was nog nooit so maklik nie. Gerieflik. Jy hoef nie na die kantoor elke dag by te woon. Jy kan begin waar jy wil: by die huis, in die park, in 'n caf. Die Forex mark bedryf, dag en nag. Kan t slaap verdien. Vas in 'n verkeersknoop te verdien. Koffie break Verdien Jy kan geld elke dag en elke minuut van waar in die wêreld te maak. Die LiteForex maatskappy maak jy nuwe geleenthede en nooi u uit na een van die platform mobiele weergawes te laai. Handel en verdien waar jy wil. Stabiel. Beurs in die buitelandse valuta mark bring jy 'n stabiele wins. Die ervaring en kundigheid wat jy bekom waarborg gereelde winste wat net sal groei. In die geval don jy t enige tyd of geleentheid om al die subtiliteite van forex ondersoek. LiteForex bied jou 'n gerieflike belegging diens. Professionele bestuurders sal jou kapitaal te verhoog. Betroubare. Jy moet 'n betroubare en stabiele Forex makelaar om suksesvolle werk in die Forex mark te waarborg. Die beste bewys van LiteForex se betroubaarheid is 1 060 000 handelaars van regoor die wêreld wat geld maak met LiteForex. Beste Affiliate Program 2010 - Beste Affiliate Program 2010 Beste Broker-Afrika 2011 - Beste Broker-Afrika 2011 Beste forex makelaar in Nigerië 2010 - Beste forex makelaar in Nigerië 2010 Die beste Kliënte Diens Die beste Kliënte Diens Retail diensverskaffer beste buitelandse valuta Retail diensverskaffer beste Affiliate program 2011 - Beste Affiliate program 2011 Let wel: alle regte op analitiese materiaal wat deur LiteForex Investments Limited, asook LiteForex handelsmerk forex behoort aan die maatskappy. Enige gebruik van LiteForex skrywer se materiaal is toelaatbaar slegs in die teenwoordigheid van die voor die hand liggend toestemming van die wettige eienaar. LiteForex veronderstel die gebruik van analise van die forex mark deur kliënte met dien verstande dat die laasgenoemde besef die risiko inherent aan forex. LiteForex Maatskappy het die eksklusiewe regte vir die gebruik van handelsmerk LiteForex of Lite Forex. Enige afwykings moet unallowable oorweeg. Enige losstaande forex of nie-forex maatskappye wat verband hou met die kategorie van aanlyn forex makelaar wat verskillende skryf variasies gebruik (Lite forex, Liteforex, Lite-forex) vir advertensie doeleindes, doen dit onwettig en is strafbare in ooreenstemming met die wet op die beskerming van die intellektuele eiendom van ooreenstemmende lande of internasionale wette. Ontwikkel deur ITTrendex Liteforex Investments Limited: Trust Company Kompleks, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshall-eilande MH96960 Finansiële dienste wat deur LiteForex Investments Limited. Kopiereg 2005-2016 LiteForex


No comments:

Post a Comment