Thursday, September 8, 2016

Die Forex Trading Apprentice System

Bereik finansiële sukses opgawes uitgereik is. Finansiële IK - Niemand het my geleer hierdie Wat het jy weet van beleggingseiendom 5 jaar gelede Hoe dikwels het jy gesê om jouself,. Het jy al gekyk na 'n belegging in aandele onlangs gehoor van die groei van die aandelemark het oor die afgelope 5 jaar het en gewonder hoe jy kan ve geneem voordeel en kry op die aksie 'n nuwe begin. 'N nuwe dekade Skole Don t ons te leer. Ouers Don t die tyd om te spaar van die werk self dom in die rat race. Banke, instellings en makelaars Don t wil ons meer as wat ons nodig het om te weet te leer. Ons is hul brood en botter. Reg reg Finansiële Intelligensiesentrum is amper soos 'n vuil frase. Hoofstroom praktyk is dat 'n huis is 'n bate, 'n motor is 'n beleid bate en uitkeerpolis, effektetrusts en bankrekeninge bied goeie opbrengste. As jy dan saamstem hierdie webwerf is nie vir jou. Ry ongeag Hier bied ons jou die geleentheid om finansiële onafhanklikheid te bereik deur die verbetering van jou finansiële IK. Besluit om 'n beter finansiële lewe wil hê en het 'n nalatenskap aan jou familie en toekomstige geslagte Wealth verlaat word nie bepaal deur hoeveel geld jy het nie - dit word bepaal deur hoe lank jy en jou gesin dit hou. Die e-boek oor hoe om finansiële onafhanklikheid te bereik beskryf stappe wat geneem kan word om finansiële belegging intelligensie en welvaartskepping. Laai dit deur hier te klik. Forex Fund Management Service Ons ve net begin met 'n Forex Fonds bestuur diens ooit gedink leer Forex te tydrowend Te ingewikkeld Wel, ons mense wat die tyd hoe om handel te dryf Forex en bestuur van fondse vir mense wat t Don Hoe dit alles goed werk het leer ons het 'n Forex Pro besig met die bestuur van fondse namens mense met geld en geen tyd om forex te leer. Jy finansier die forex rekening met 'n minimum van 6000 in jou naam gehou in die Verenigde Koninkryk en toestemming forex Pro om handel te dryf Forex Fondse op jou rekening te gee. Wat is die opbrengs soos Forex Pro het 'n gesertifiseerde rekord van wins van meer as 130 in 2010 met 'n gemiddelde opbrengs van 6 per maand oor die afgelope 18 maande. Jou bank kan jy gee 5 per jaar So, wat is die voordeel daarvan om die Forex Fund Management Wel, jy kry 'n gemiddeld van 6 per maand. Hoeveel is dat per jaar Wel, ons vyf die getalle gedoen: Dit werk uit op 72 per jaar. Wie wouldn t belangstel in daardie soort terugkeer Vind ons meer oor Forex Fund Management dienste. Ons het onlangs gekoop GOLD 1170-1250 wat baie goed uitgedraai Ons begeleide ons belegging lede om hul portefeuljes te beskerm deur die sluiting al hul aandele posisies en verlang as die Golf 5 Cycle 'n einde gekom en die bullopie is verby. Mei 2010 ernstig geleef het tot sy reputasie van die maand beleggers moet Ons bied ons volgende Forex Kursus vir beginners bekend as die Forex Kick voorgereg Dit sal loop in Oktober JHB vir 'n kursusfooi van R1950. Besoek die Forex Kick Starter natuurlik deel nou vir meer inligting Ons Investment Klublid s onlangs geniet 'n welverdiende bonus aan die einde van 2009 het ons belê hoofsaaklik in platinumsektor aandele oor die afgelope 2 maande en gemaai fantastiese aandelemark wins van 7 November en 11 gemiddeld vir Desember 2009 ons het ook belê in die farmaseutiese sektor, aangesien dit geblyk die sterkste medium sektor termyn regoor die aandelemark te wees vir die grootste deel van 2009 Aspen was ons keuse te kies uit 4600c en sit nou aan om 7300c. Dit is net kort van 36 in minder as 12 maande. Kan jy bekostig om te mis nie uit op hierdie soort van terugkeer Ons keuse pick van basismetale mynwerkers was Kumba Iron Ore. Dit blyk te wees die beste medium voorraad tot dusver wees as wat ons aanvanklik aanbeveel dit by 23200c en nou sit bo 30.500 in minder as 6 maande. Dit is 'n yslike 24 Jy kan leer om te belê in aandele en geld te maak op die aandelemark. Ek dink jy sal saamstem dat dit nou die tyd. Maak 'n verandering en iets oor die skep van rykdom vir jou en jou gesin te doen. Aandelemark Kursusse Trading aandelemark Blog indeks van alle aandele Apprentice stapel gestuur Forex Trading Kamer van stapel gestuur wat nou Daar is drie meester bateklasse. besigheid, eiendom en papier. Besigheid neem tyd, maar kan jy bring passiewe inkomste sodra dit is ingestel en behoorlik bestuur word. Dit het inherente kwessies soos arbeidsverhoudinge, diefstal, druipsyfers van 90 binne die eerste 5 jaar en slegs 1 in 10 van die oorblywende 10 oorleef die volgende 5 jaar. Plus jy harder te werk as 'n kleinsake-eienaar is as wat jy sou as 'n werknemer. Voldoende om te sê dit nog een vryheid gee en behoorlik bestuur kan 'n lewensvatbare passiewe verdiener vir jou. Die ideaal is om 'n besigheid wat sal 'n lys van die aandelemark te bou. Eiendom is 'n uitstekende langtermyn batebasis te bou. Dit het ook inherente uitdagings soos stygende rentekoerse en probleem huurders. Huispryse het met slegs 9 gemiddeld volgens ABSA in 2006. ABSA se huislening boek is die grootste van al die banke in SA en hulle berig slegs 'n 9 toename oor pryse 2005. Dan as iemand vashou eiendom 5 jaar gelede, is daar onvermydelik 'n tekort te dek uit jou sak. Dit lei tot 'n negatiewe kontantvloei. Dit is 'n moeilike manier om rykdom te bou. Sodra die eiendom is in die positiewe dit is alles goed Die probleem is dat dit 3-6 maande kan duur voordat jy toegang tot jou geld as eiendom neem tyd om te verkoop. Dit is nie vloeistof met maklike toegang kontant. Die ideaal is om wins uit aandele en besigheid gebruik om te belê in jou eiendomsportefeulje oor die lang termyn. Die eiendomsmark is nou berig 'n 3 daling in huispryse. Soos meer en meer mense voel die kredietkrisis maak dit sin in 'n groot foto manier dat al hoe meer mense nie in staat wees om huise te koop, maar kies eerder te huur. Hoewel die besit van die huis waarin jy bly 'n goeie argument, in tye waar jou verband kos jou twee keer soveel om af te betaal elke maand as wat dit sou vir jou om jou huis te huur, sondaars t jy mors geld Die huis wat ons besit 5 jaar gelede in 2006. verkoop ons het dubbel ons belegging terug voordat die agent se kommissie betaal. Fantasties. Die band bedrag wat ons betaal het, was R3200 plus die heffings van R800 bedoel ons 'n koste van behuising van R4000. Dit was vir 'n 2 slaapkamer plek met 'n motorafdak. Op die oomblik is dieselfde eenheid kos die nuwe eienaar R7250 in verbandterugbetalings plus R800 in heffings. 'N maat bly steeds in dieselfde kompleks en hy huur vir R4000 per maand. Maak dit finansiële sin om dubbel te betaal om die huis wat jy kan huur vir 50 min Don t jy saamstem dat dit 'n beter tyd NOU te huur Wat is die vangs besit meeste mense don t ter syde stel die finansiële besparing in die hoë rentekoers keer ten einde dit later weer te belê. Laat ons eerlik wees, as jy gaan om te huur in 'n hoë rentekoers keer jy ernstig moet ter syde te stel die besparing wat jy op geen betaling van die hoë rentekoers op die verband vir 'n huis wat jy don t besit. Op dié manier, moet jy die spaar weg in 'n hoë rente / hoë beleggingsgroei sit sodat jy geld het om te gebruik wanneer die eiendomsmark draai en jy is weer in staat met 'n goeie deposito in die hand Papier bates aan te gaan soos aandele het die uitstekende baan rekord van die bereiking van 27 gemiddelde opbrengs jaar-tot-jaar vir die afgelope 20 jaar na die JSE Algehele indeks. Sommige maatskappye kry opgeskort en 'n paar gedenoteer. Die persentasie is weglaatbaar as die JSE is streng op kriteria vir maatskappye in die eerste plek om ontslae gelys. Die AltX, of Alternatiewe Beurs, is 'n bietjie minder streng op hul kriteria, maar dit is die oefenveld vir maatskappye wat wil om dit te maak na die JSE. Aandele en beleggings in maatskappye wat jy don t nodig het om uit te voer bied 'n passiewe groei wat inflasie klop en verg min tyd - wanneer jy die kennis - om verstandig te belê in die mark. Aandele bied 'n groot opbrengste met 'n bietjie begin kapitaal en betaal dividende. Die groot trek kaart met 'n belegging in aandele is dat jou geld is beskikbaar binne 7 dae. Dit is hoogs likiede en maklike toegang tot kontant. Papier bates en beleggings in aandele is riskant, isnt dit net omdat die persoon wat jy vertel wat waarskynlik geld verloor omdat hulle didn t het onderwys in hoe om te koop en verkoop aandele. As jy 'n kode 8 bestuurder se lisensie beteken dit jy weet hoe om 'n 18 wheeler trok Ek Don t dink nie so nie ry. So hoekom nie die leerder se lisensie eers en betaal vir jou Belegger se Finansiële Bestuurder se Ed lesse voordat jy die mark te betree So baie mense kontak nadat hulle gaan reguit in die handel Forex of Lasbriewe sonder meer ervaring as wat hulle lees in 'n boek . Hulle het geen aandeel of aandele handel ervaring hoegenaamd en toe hy gevra is, het geen idee wat 'n kandelaar, MACD of RSI aanwyser selfs is. Hoe kan 'n mens verwag dat die mark te klop wanneer jy ingaan nie geblinddoek Die bordspel wat Finansiële leer pret maak. Klits die rat race deur te leer hoe om kry uit dit. KONTANTVLOEI 101 is 'n opvoedkundige program wat rekeningkunde, finansies, en belê leer op dieselfde tyd en maak leer pret. Boekhou persoonlike belastingopgawe Kan jy seker wees dat jy voordeel trek uit belasting doeltreffende opbrengste Absolute Solutions is 'n lid van die Randburg Kamer van Koophandel en Nywerheid wat spesialiseer in boekhouding met die doel om accurate en geldig rekeningkundige rekords vir SME s. Absolute Solutions bied dienste soos die versameling van al die papierwerk, die opneem van die voorbereiding van finansiële pakke, betaalstaat administrasie, belastingopgawes en nog vele meer. Verskaffer van QuickBooks Rekeningkunde, Payroll en persoonlike finansiële sagteware. Verbeter jou finansiële IK KONTANTVLOEI 101 is 'n opvoedkundige program wat rekeningkunde, finansies, en belê leer op dieselfde tyd en maak leer pret. Gratis Investment Fokus nuusbrief Kan jy spaar 5 minute per week om jouself vertroud te maak met die ekonomiese markte en 'n aandeel wenk vir die week Beste handel grappe Stock Market Jokes Die mark kan sleg wees, maar ek geslaap soos 'n baba gisteraand. Ek het wakker geword elke uur en gehuil. Wat is die verskil tussen die koop van 'n lotto kaartjie en koop van 'n pennie voorraad In die eerste geval is, moet jy help finansier jou plaaslike gemeenskap swembad. In die tweede geval is, moet jy help finansier die voorraad promotors huis swembad. My makelaar en ek is besig om op 'n aftreeplan. Ongelukkig, dit is sy Wat is die verskil tussen 'n sluier ski huur instrukteur en 'n belegger Die ski-instrukteur was altyd gebreek. 'N belegging op lang termyn is 'n korttermyn belegging wat misluk. 'N aandelemakelaar is iemand wat jou geld belê totdat dit s almal afgewyk Dit was so koud vandag sien ek 'n aandelemakelaar met sy hande in sy eie sak. 'N Mark ontleder is 'n kenner wat sal weet môre waarom die dinge wat hy gister voorspel didn t gebeur vandag Ek m dink verlaat my man, het gekla die makelaar se vrou. Momentum Beleggings: Die fyn kuns van die koop van 'n hoë en verkoop laag. Value Investing: Die kuns van die koop van 'n lae en verkoop laer Q: Hoekom het God geskep voorraad ontleders. A: Ten einde te maak weervoorspellers goed lyk. Makelaar: 'n man op die regte einde van 'n telefoon. Van Lieberman se versameling. Vandag se Stock Market Report Helium was op, vere was af. Papier stilstaande was. Fluorescent buise is grys in die lig handel. Messe was skerp. Koeie gestuur in 'n bulmark. Potlode verloor 'n paar punte. Stap toerusting sleep. Hysbakke gestyg, terwyl roltrappe het voortgegaan om hul stadige agteruitgang. Gewigte in swaar handel. Ligskakelaars was af. Mynboutoerusting getref rock bottom. Doeke bly onveranderd. Pos lyne gebly by 'n gelyke keel. Die mark vir rosyne opgedroog. Coca-Cola het niks gekom. Caterpillar voorraad inched 'n bietjie. Sun hoogtepunt op die middag. Ballon pryse is opgeblaas. En Scott Weefsel aangeraak n nuwe bodem. En batterye ontplof in 'n poging om die mark te herlaai. Van Clyde se versameling Trading aanlyn is net groot. Ek vind dit regtig versnel dinge. Ek kry nou my marge oproepe 5x vinniger as voorheen Daar is hoofsaaklik 3 verskillende tipes beleggers wat plaas op die boodskap borde. 1. Diegene wat t Don weet niks: ongeveer. 10 2. Diegene wat 'n bietjie weet: ongeveer. 10 3. Diegene wat nie t besef dat hulle don t iets weet: ongeveer. 80 Van Dimgroup 'n Predikant sterf en wag in die lyn by die Pearly Gates. Voor hom is 'n man wat s geklee in 'n sonbril, 'n groot hemp, leerbaadjie, en jeans. Saint Peter spreek hierdie man, ek didn regtig t veel oor die aandelemark weet totdat besig om 'n senior in die kollege. Hier is wat gebeur het. Daar was hierdie man, Ed, in my koshuis die hele 4 jaar van die kollege. Hy was die geniale tipe met 'n slegte sig. Hy het hierdie dik Coke-bottel bril en nooit na die klas, maar hy het altyd 'n e op elke toets. In plaas daarvan om na die klas, hy het net gaan sit in sy kamer en bestudeer die aandelemark. Hy het voorraad kaarte regoor die mure en selfs 'n rekenaar voordat jy dit nog kan koop in 'n winkel By die bereiking van my senior jaar, het ek besef dit was tyd ernstig is oor die maak van 'n lewende te kry, dat ek nodig sou wees om uit te gaan en te maak n bietjie geld. So het ek afgegaan na Ed te praat. Van Larry Klein se versameling David Shay se versameling Die Walton se uitgenooi hul nuwe bure oor vir ete. Tydens ete is Mr. Walton gevra wat hy gedoen het vir 'n lewe. Agt jaar oud Brian Walton ingespring en gesê: Twee vroue loop deur die bos wanneer 'n padda genoem na hulle uitgekom en gesê: 'n voorraad ontleder en 'n Wall Street makelaar het na die wedstryde. Die makelaar het voorgestel om in te sit 10,000 op 'n perd. Die ontleder was skepties, sê dat hy die eerste keer aan die reëls verstaan, om te kyk op perde, ens Die makelaar gefluister dat hy geweet het 'n geheime algoritme vir die sukses wou nie, maar hy kon nie die ontleder nie oortuig. Aandelemakelaar se geloof: 'n Man is 'n kliënt tot die teendeel bewys het. Oktober. Dit is een van die ongewoon gevaarlike maande om te spekuleer in aandele in. Die ander is Julie Januarie September April November Mei, Maart, Junie, Desember, Augustus en Februarie. Mark Twain 'n aandelemakelaar sê sy kollega, 'n man noem sy aandelemakelaar al angstig en uitasem met hierdie dringendheid in sy stem. Hy sê, 'n mark guru loop in 'n pizzeria 'n pizza bestel. Daar vra die kelner hom: 'n goeie ou grappie: 'n lang tyd gelede, 'n besoeker uit die stad gekom om 'n toer in Manhattan. Aan die einde van die toer het hulle hom gevra om die finansiële distrik. Met hul aankoms by Battery Park die gids het hom 'n paar mooi seiljagte daar anker, en gesê, vra die naïewe besoeker. 'N Jong aandelemakelaar besluit om 'n dag af te neem en besoek 'n paar van sy professore in sy ou skool. Toe hy sy pad na die ingang opgemerk hy 'n hond is die aanval op 'n klein kind. Hy gryp vinnig die hond en gewurg het dit met sy twee hande. Die volgende dag het die plaaslike koerant berig die storie met die kop,. Hoeveel aandelemakelaars neem dit om 'n gloeilamp Twee verander. Een uit te neem die gloeilamp en gooi dit, en die ander om te probeer en te verkoop voordat dit omval (wetende dat dit reeds s uitgebrand). Oor Aandeel handel strategieë By die keuse tussen twee euwels, het ek altyd graag die een wat ek nog nooit voor probeer probeer. Mae West As jy 'n waarborg wil, koop 'n rooster. Clint Eastwood Gister is nie ons s'n om te herstel, maar môre is ons s'n om te wen of te verloor. Lyndon B. Johnson M Allen, Stock marktydsberekening Die beste tyd om iets te koop is verlede jaar. Die aandelemark was in 'n haglike toestand. Eendag het die Dow Jones was onveranderd en hulle noem dit 'n saamtrek. Daar was 'n geweldige ommeswaai in die mark vandag. 'N voorraad brocker wat uit 'n venster op die twaalfde vloer gespring, het 'n rekenaar skerm op die sewende vloer en het 'n U-draai. Jy weet jy gaan na die verkeerde aandelemakelaar ve wanneer jy hom vra om 1000 aandele in IBM koop en hy vra jou hoe om dit te spel. Van Die Penguin woordeboek .. Die mark is vreemd. Elke keer as 'n man verkoop, 'n ander een koop, en hulle albei dink hulle weer slim. Die nuwe naam - Eina Jones. Van Milton Berle se versameling geword Januarie 2014 Status: Ek Don t onthou. 1874 Posts Chart - wat jy kyk na jou uitgang handel, probeer om te verstaan ​​wat verkeerd geloop het. System Trading - 'n frase wat jy in diens te verduidelik aan die vakleerling hoe jou handel het nie gewerk nie die manier waarop jy bedoel. Breek 'n pouse jy neem wanneer jy óf 2 winsgewende of 5 nuttelose handel in 'n ry. Bewegende gemiddelde - 'n krullerige lyn wat niks te doen met die prys beweging as jy 'n oop posisie het. Tendenslyn - 'n denkbeeldige lyn op die prys grafiek dat slegs verander wanneer die mark is gesluit of as jy nie op soek is na. Dag Trading - handel wat jy te laat begin en uitgang te vroeg. Scalping - verloor net 'n agtste op een slag. Verwarring - 6 oop posisies. Vrydag 'n weeklikse geleentheid om terug te gee alles wat jy opgedoen het daardie week. Is daar iemand hier 'n bestaan ​​te, net met forex geword Februarie 2011 Status: Lid 64 Posts Ek het van die handelaars gehoor op ander forums praat oor hoe om 'n blaaskans sal hulle ook help. beteken dit gaan teen wat ek sê deur nooit opgee Nee, dit beteken dat as jy regtig gefrustreerd en verward, dan is dit dalk 'n goeie besluit om weg te loop vir so lank as wat jy nodig het om te weet dat jy sal terug kom nie. Die mark sal altyd hier wees. maar hier is die deal: 1) Ek het nog nooit 'n onderbreking van forex (2 jaar geneem) so ek kan t sê as dit sal of sal nie help nie. 2) toe ek in die posisie van ondervraging. vra dieselfde vrae as jy. en dat die tipe van denke. Ek was gereed om op te gee. Maar ek weet in die agterkant van my gedagtes dat ek nie kan opgee omdat ek reeds spandeer meer as 1 jaar. So ek hou net gaan. dat dit baie gebreek. Daar was eintlik keer dat ek voel soos gooi my rekenaarskerm en dat dit baie mal, lol, so dit is moontlik dat die neem van 'n onderbreking goeie sou gewees het vir my in dié tyd, aan die ander kant, die feit dat ek aan die gang gehou (demoing , probeer nuwe stelsels, ens.) uiteindelik daartoe lei dat ervaring onder my gordel wat nou nuttig in my handel nou. so dit kom neer op jou persoonlik. óf die gang te hou of neem 'n breek. een van die twee. MAAR nooit moed opgee ek net op my eerste maand waar ek geld goed genoeg om te lewe uit gemaak het. eerste keer in 2 jaar. Daar het 3 ander maande dat ek geld gemaak het op handel, maar dit was nie in ooreenstemming so ek tel nie dat. maar dit is die eerste maand het ek goed genoeg vir die lewe, en die enigste ding wat ek kan sê dat sake die meeste is geduldig gewag vir die regte handel en net verhandel wanneer ek vol vertroue is gevoel en weerhou plasing van 'n handel dat ek onseker is oor . en wat kom net met ondervinding om vasgenael voor grafiek. (Onthou mense dit is net my opinie en my persoonlike handel ervaring moet asseblief nie hierdie te neem as advies, want ek het net een maande wins en is nie kenner.) Geword April 2009 Status: Lid 417 Posts Ek bedoel, gemiddelde Joe net soos ek, wat ter syde gestel 'n bietjie geld en begin handel, kan ons 'n inkomste verdien uit handel forex Nie die groot instellings en 'n ryk mens wat miljarde in hul kapitaal is net dat na 'n jaar en 3 maande leer, en demo op forex, het ek begin om te twyfel Ek kan enige geld te maak uit dit. Ek het 'n paar demo rekening, die beste een het 'n paar inkomste uit die aanvanklike deposito, maar wat verwarrend vir my is .. - as ek volg 'n stelsel, sal ek geld verloor - as II volg enige stelle aanwysers, sal ek geld verloor - . Jammer vir die feit dat die onderwerp af en verskonings om nie Engels praat memebers --- maar die spelfout van verloor lyk endemies op VF verloor wees ---- klink soos Looze die ander woord is los --- rym met GOOSE en beteken nie styf. Ek m nie normaalweg 'n kieskeurig bliksem maar sy ry my gek. Ons is almal een. Wees teenwoordig. Wees die Observer Ek bedoel, gemiddelde Joe net soos ek, wat opsy gesit geld en begin handel, kan ons 'n inkomste verdien uit handel forex Nie die groot instellings en 'n ryk mens wat miljarde in hul kapitaal is net dat na 'n jaar en 3 maande leer, en demo op forex, het ek begin om te twyfel ek kan enige geld te maak uit dit. Ek het 'n paar demo rekening, die beste een het 'n paar inkomste uit die aanvanklike deposito, maar wat verwarrend vir my is .. - as ek volg 'n stelsel, sal ek geld verloor - as II volg enige stelle aanwysers, sal ek geld verloor - as ek. Jy is net 'n jaar na dit. Verwag 3 tot 10 meer jare totdat jy konsekwent winsgewend kan wees. En sommige mense maak dit nie eens na daardie bedrag van die tyd. Net om jou te skiet af in die regte rigting: die werk wat jy die afgelope jaar het op handel is niks in vergelyking met die werk wat dit neem om winsgewend te word. Jy moet doen 'n kranksinnige bedrag van die studie. Lees boeke oor alles met betrekking tot die mark, moenie statistiese ontledings en begrip van die faktore wat die markte. Jy is net 'n jaar na dit. Verwag 3 tot 10 meer jare totdat jy konsekwent winsgewend kan wees. En sommige mense maak dit nie eens na daardie bedrag van die tyd. Net om jou te skiet af in die regte rigting: die werk wat jy die afgelope jaar het op handel is niks in vergelyking met die werk wat dit neem om winsgewend te word. Jy moet doen 'n kranksinnige bedrag van die studie. Lees boeke oor alles met betrekking tot die mark, moenie statistiese ontledings en begrip van die faktore wat die markte. Ek dink, verskillende mense het verskillende leer stadium vir my dalk 'n langer een wees. en mense rondom my al handel aandele, ek nie blootgestel word aan enigiemand handel forex in die werklike lewe wat laat my wonder of kan regtig 'n inkomste te verdien uit dit. ja, ek lees nie baie sedert die begin stadium. vir die boeke wat ek kan nie bekostig ek nog sit en voltooi dit by die boekwinkel. by 'n punt al die boeke klink dieselfde vir my. Daar is geen heilige graal, geld bestuur en risikobestuur is belangrik, inskrywings en uitgang net klein rol speel, dissipline is baie belangrik, ens ens Dit bring 'n ander verwarring vir my. Omdat almal praat oor die vreemde ding. is dit die minderheid wat nie doen wat die meerderheid doen is die verdien kinders. wat verdien uit die mark, terwyl die meerderheid is verloor Hoe om 'n vraag soos hierdie te beantwoord in 'n paar lyne. Ek kan nie As ons almal het gegaan om skool te handel en gevorder deur handel soos 'n vakleerling by 'n instrukteur verby jaarlikse en beweeg na die volgende stap sou ons waarskynlik al flou word as handelaars wat in ooreenstemming geld te maak, maar ons hoef dit te doen. Ons is almal individue by die huis pik wat inligting wat ons kan uit die netto en ander handelaars oor wat om te doen wanneer en waarom. 'N elektrisiën sal 4 jaar neem om uit te slaag 'n veearts 7 jaar om uit te slaag 'n Royal Marine 9months dan 'n paar jaar voortsetting opleiding Dit is regtig nie anders en sy kinders van die fews werk waar deur ons moet leer om te verloor om te wen 'n slegte kantoor werker sal nog steeds sy salaris tjek aan die einde van elke maand ons almal weet mense soos dit. 'n baie emosionele gebalanseerde en gedissiplineerde handelaar sal steeds handel verloor dae verloor. die verskil is hy / sy sal kyk verder as dit en leer deur middel van tyd tot geestesgestrenxi aanvaar diegene verloorders Ek weet ons almal weet die voor die hand liggend. maar die groot groot trekking terug het ons in die handel, is die feit dat daar te veel daar buite. Te veel tyd rame. baie aanwysers. baie Ea s. te veel kenners. baie Internet freebie is. baie stelsels vir 99 ens ens ek my self het gely onder hierdie hoeveel stelsels idee het ek gekyk na ontwerp dat 3 verloor dae in 'n ry net vir my om bin hulle. toeken. in nawete Dit mag van die ergste verlies loop nie in 12maande van handel my tydsberekening was net sleg 'n Tipiese scenario dat ons almal gewees het in die handel 1 verloor handel 2 verloor. Ons kry senuweeagtig maak verskonings daaroor die mark en besluit om uit te sit die volgende sein handel 3 oorwinnings handel 4 oorwinnings Ons sê nou mark lyk beter, sodat ons neem die volgende sein handel 5 verloor Ons stop vir die dag het ons genoeg 3 verloorders het handel 5 en 6 oorwinning Ons gaan 'n geskreeu. Jy nodig het om terug te kry na die basiese dinge Waarom prys beweeg. Wat beteken die prys reageer op Wat doen professionele handelaars kyk na al aanwysers is net lyne aantal verwerk uit prys data, hulle hoë lig sekere bewegings op sekere tye. Sommige van die beste dinge om te kyk na my eie mening en uit die ervaring van 13Jaar is Pivot punte - Alle pro ons kyk na hierdie Fibonacci ESP 61,8 - weerspieël handelaar sielkunde 123 opstelling - weerspieël handelaars sielkunde Diversiteit - toon swakheid en sterkte Hou jou kaarte eenvoudige duidelike en un deurmekaar Besluit op 1 medium of idee / metode en kyk net op daardie en probeer raak 'n kenner op die gebruik daarvan hou om 1 of 2 swaps hou by 1 of 2 tydraamwerke probeer en bly blinde al die gratis advies en skakels na verskeie vinnig ryk stelsel en skemas geword Maart 2011 Status: Dr. Gonzo 138 Posts Wel die eerste ding wat jy hoef te doen is om ontslae te raak van die negatiwiteit, as jy oortuig is maak nie saak wat jy doen sal jy verloor, raai wat . sal jy verloor. Jy het uit die ingesteldheid dat alles wat jy doen, is 'n verlore stelling te kry. Sodra jy doen wat jy nodig het om jou risiko en jou doelwitte te definieer en baie gedissiplineerd met alles stelsel wat jy besluit om te gebruik. Ek het begin handel mikro forex 'n paar weke gelede en hoewel ek het 'n paar ervaring met die handel die aandelemark ek het nog 'n rowwe tyd spring om Fx. Ek het uiteindelik 'n stelsel dis werk vir my en ek m gaan van verlies na verlies om werklik te neem 'n paar klein wins op oorwinnings. Ek stel voor die lees van hierdie webwerf babypips om 'n beter begrip van die mark te kry en miskien 'n paar dinge wat jou sal help jy gaan van verliese te wen. Sterkte en moenie fokus op probeer om 'n bestaan ​​uit forex te maak, fokus daarop om 'n konsekwente winsgewende handelaar en gaan dan van daar af. Aangesluit Desember 2007 Status: Lid 2746 Posts Hou jou kaarte eenvoudige duidelike en un deurmekaar Besluit op 1 medium of idee / metode en kyk net op daardie en probeer raak 'n kenner op die gebruik daarvan hou om 1 of 2 swaps Hou by 1 of 2 keer rame ek vergeet en sy eerder clishe maar baie belangrik uit 'n geestelike oogpunt probeer om seker te maak jou wenners is ten minste twee keer so groot soos verloorders 'n baie eenvoudige manier om dit te doen is net om dit te bind in jou MM 2000 bankrisikobestuur 5 per handel 100 EU - 10 per pit so stop verlies 10 pitte daarom TP 20 pitte dus die 15min tyd tot kan gesien word as die beste Dis op sy kaal basiese beginsels op die top van dat jy moet besluit is dit die beste plek vir my stop verlies is die TP haalbaar Met al die metaal positiewe denke in die wêreld nie, tensy jy 'n voorsprong in die markte sal jy verloor te kry en dis 'n feit dat die onderwerp is groot, maar as jou ernstig is oor wat dit dan doen wat jy nodig het gietyster reëls


No comments:

Post a Comment