Tuesday, September 13, 2016

Hotforex Review Forex Army Vrede

Vandag sal ons kyk na 'n baie nuwe makelaar uit Estland. Voordat jy gaan voort en ontslaan die voormalige Sowjet-republiek is dit die moeite werd om daarop te wys dat Estland is deel van die Europese Unie en dus verplig deur dieselfde reëls as al die ander EU-lande. Estland is eintlik een van die min ligpunte in die EU wat dit 'n selfs meer interessant forex makelaar maak. Laat ons neem 'n vinnige blik op Tallinex wat verbasend net bied ECN rekeninge volgens hul webwerf. Wat wek kommer is dat hulle bied net die MT4 verhandelingsplatform wat nie 'n ECN in staat platform sonder 'n brug. MT4 is hoofsaaklik gebruik word deur die mark makers, maar twee brûe is ontwerp om ECN en STP handel direk in staat te stel van die MT4. Tallinex nie die gebruik van 'n ECN brug wat hul eis dat hy 'n ECN makelaar hoogs twyfelagtige maak melding. Hulle bied 'n ECN-mikro rekening met 'n minimum deposito van 100, hefboom tot 1: 400, minimum grootte verhandeling van 0,01 baie en begin verspreiding van 2,0 pitte op die gewilde pare. Hul marge oproep asook stop-out vlakke is redelik hoog in vergelyking met ander makelaars en onderskeidelik te staan ​​op 150 en 100. Hulle bied ook 'n ECN-pro rekening met 'n minimum deposito van 2000, hefboom tot 1: 200, minimum grootte verhandeling van 0.10 baie en begin verspreiding van 0,5 pitte op die gewilde pare. Weereens, hul marge oproep asook stop-out vlakke is 150 en 100 onderskeidelik, wat is 'n ander gebied van kommer. Hul kommissie van 6 per 100,000 munteenheid, ook bekend as 'n standaard baie, is heel aanvaarbaar. Dit wil voorkom asof alles is 'n bietjie vreemd wanneer dit kom by hierdie Estnies forex makelaar. Daar is iets omtrent Tallinex wat net ons tref as verkeerd. Hulle het nie 'n kommissie opdrag voor hulle ECN-mikro rekening wat is ietwat ongewoon. True, hulle maak dit met 'n baie hoër verspreiding wat beteken dit is meer van 'n mark maker rekening as 'n ECN-rekening. Noudat dit gesê is, blyk dit dat Tallinex maak 'n verkeerde ECN verklaring oor hul ECN-mikro-rekening. Wanneer dit kom by hul ECN-pro rekening hulle nog net die MT4 platform en geen brug genoem, versprei is veel laer en hulle hef 'n kommissie, maar vra vir 'n veel hoër minimum deposito as ware ECN makelaars. Omdat hulle nie verduidelik hoe hulle bied ECN handel op 'n mark maker platform dit besorgdheid dat hulle ECN glad. Ware ECN makelaars is deursigtig en nie handelaars raai te hou. Hulle doen bied 'n Pro-bestuurde rekening wat met die eerste oogopslag lyk as 'n nuwe benadering en iets verfrissend. Die minimum deposito is 1000 en hulle beweer die rekeninge bestuur deur professionele mense. Nadat dit 'n nader kyk dit is 'n eenvoudige PAMM rekening, maar die bestuurders kan uitgesoekte deur Tallinex of direk in diens van hulle. Die gebrek aan deursigtigheid hou ons aan die raai. Nadat hy aanvanklik genader hierdie forex makelaar met 'n hoër verwagting as normaal en na die lees van 'n paar noem aanlyn Die Laaste Bear het om te erken dat ons 'n hoë verwagtinge nie nagekom en ons het die hersiening word teleurgestel. Iets getref ons regtig vreemd oor Tallinex en vrae bly oor hul aanspraak op 'n ECN makelaar wees. Daar is 'n beter afsetpunte beskikbaar en wanneer jy twyfel, bly weg. Ons moet hierdie een twee kloue af te gee, het die Laaste Bear brul. Soos julle kan volg in die kommentaar hieronder, die Laaste Bear 'n fout gemaak wanneer dit kom die brug Tallinex bied op hul MT4 vir hul ECN rekeninge. Dankie anonieme want daaruit wys dit en dit wys dat ons almal foute maak en eerder as om net die verwydering van die aanvanklike ondersoek die Laaste Bear gekies vir 'n update sodat almal kan sien dat niemand perfek is en waarom 'n gemeenskap is noodsaaklik om daarop te wys foute. Dit verander ook ons ​​gevolgtrekking een klou en 'n klou af met 'n positiewe uitkyk, die Laaste Bear brul vir die tweede keer en ten gunste van Tallinex wat gespring in ons posisie om bogemiddelde. In die eerste plek (bekendmaking) Ek is 'n Amerikaanse burger. Ek lees jou resensie oor Tallinex en dit lyk na 'n swaar op die emosie kant en lig op die feit verkryging kant. Terwyl ek respekteer jou reg om jou mening blyk dit baie van jou gevolgtrekkings is gebaseer op liggeraak-feely gevolgtrekkings. Hoekom moet geen nie-Amerikaanse makelaar nie aanvaar Amerikaanse kliënte. Hulle het óf kies om te voldoen aan Amerikaanse REGS, of geen Amerikaanse kliënte. Dit is hul besigheid keuse op grond van hul sakeplan. Hulle kan die beste, of die shadiest. Laat ons net rapporteer die feite minder die spekulasie. Maar dankie vir alles wat jy doen. Vriendelike groete: Harvey G Geagte hgord, dankie vir jou kommentaar. Die resensies hier nooit op grond van emosies. Jy is reg dat Tallinex kan in teorie aanvaar 'n Amerikaanse kliënt, maar as hulle gevang sou hulle swaar boetes betaal, verloor hul lisensie en risiko ander boetes wat dit 'n hoogs onwaarskynlike geval sou maak. Hulle is verplig deur die EU-regulasies Afterall. Ek het 'n oorsig oor 2016/05/10 oor my ervaring met Hotforex gepos. So volgende my vorige post, wil ek noem dat my onttrekking voltooi en my wins het aangebreek. 2016/05/10 Geen Rating Ek is handel met Hotforex vir 'n paar maande nou. Op die eerste, die diens was regtig 'n goeie en hulle gebruik om my sake baie vinnig op te los. So, het ek besluit om 'n rekening oop te maak met hulle. Maar ongelukkig stadig dinge het vreemd nadat ek 'n nuus wat oor tot gevolg gehad dat 'n bietjie as 10k wins vir my verhandel. Onmiddellik, het ek 'n e-pos wat my rekening is gemerk deur hul stelsel en my bonus sal weggeneem word. Wel, my bonus het uit my rekening met geen verduideliking selfs al het ek per e-pos hulle. Na aanleiding van hierdie, op die volgende dag het ek verhandel met my gewone strategie, maar hierdie keer my poste is uitgevoer met geen wins of verloor. Maar, het ek weer 'n e-pos aan die wat in my hefboom sal verminder word vanaf 1: 400 vaste verspreiding rekening te 1: 100 sonder enige verduideliking wat ek baie frustrerend. Maar gedra ek op en het 'n ander handel met hulle en as ek 'n nuus handelaar is ek oopgemaak twee posisies deur VSA-Werkloosheid en ek ervaar vreeslike glip. Daarbenewens, dit het meer as 30 sekondes vir my posisie wat op wins gesluit. In elk geval, my posisie beland van positiewe 1000 tot negatiewe 1840 slaan my keerverlies. Tydens hierdie paar maande van die saak, het ek nog nooit beleef het so 'n groot glip en stadig uitvoering saam met hulle. Gelukkig het ek my ambagte aangeteken en sorg dat dit byderhand. Ek sal meer as gelukkig om te gee aan iemand van julle wees as wat jy wil om 'n blik te hê. Nou wag ek op my onttrekking versoek, en die ergste is dat hulle my drie emils dusver kanselleer al drie van my onttrekking versoeke en in hul laaste e-pos het hulle met hierdie verskoning dat ek nodig het om my paspoort weer in te dien as gestuur 'n bewys van identiteit wat ek baie onnodig. So ek wil graag almal van julle daar buite basis vertel oor my ervaring dat nors HotForex nie optree as 'n ware ECN makelaar en hulle is nie gelukkig met die kliënte wat wins. Ek hoop regtig ek kry my geld terug van hulle en ek don t wil regter te vroeg, maar my ontvanklik onttrekking versoeke was onmiddellik afgehandel. Nou is my enigste keuse is om te wag. Ek sal hou ya al gepos oor my onttrekking versoek. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) FxRebateGurus is 'n aanlyn forex korting verskaffer gebaseer in Toronto, Kanada. Op FxRebateGurus ons missie is om jou te voorsien met 'n wye verskeidenheid van forex makelaars en die hoogste handel kortings. FxRebateGurus is 'n IB van meer as 30 forex makelaars, as sodanig ons vergoed word deur hierdie makelaars wanneer ons verwys kliënte vir hulle ons dan deel van die inkomste met jou - ons kliënte. Soos ons kliënte wat jy sal vergoed word vir doen wat jy die beste doen, wat handel forex. Wanneer jy 'n rekening oop te maak deur middel van ons sal jy betaal kortings per lot (100k baie verhandel) vir al jou ambagte. Of fraksionele korting vir kleiner baie (soos mikro baie) Onafhanklike resensies en waardering van ons maatskappy op die gewilde forex vrede weermag webwerf


No comments:

Post a Comment